Tyto obchodní podmínky (dále jen „OP") upravují vzájemná práva a povinnosti mezi Lukášem Mikulou, IČ: 76191885, se sídlem Školská 660/3, 110 00 Praha 1 – Nové Město (dále jen „poskytovatel") a zákazníkem (dále jen „zákazník") při poskytování služeb v oblasti tvorby a správy webových stránek a souvisejících služeb.
Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí smlouvy uzavřené mezi poskytovatelem a zákazníkem a zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že se s nimi seznámil a že s nimi souhlasí.
Pro účely těchto obchodních podmínek se rozumí:
Předmětem smlouvy je závazek poskytovatele poskytnout zákazníkovi služby specifikované v objednávce a závazek zákazníka zaplatit za tyto služby dohodnutou cenu a poskytnout poskytovateli potřebnou součinnost.
Poskytovatel nabízí zejména následující služby:
Konkrétní rozsah a specifikace služeb jsou vždy uvedeny v objednávce nebo v samostatné smlouvě.
Smlouva mezi poskytovatelem a zákazníkem vzniká na základě objednávky zákazníka a jejího potvrzení poskytovatelem. Objednávka může být učiněna prostřednictvím kontaktního formuláře na webových stránkách poskytovatele, e-mailem, telefonicky nebo osobně.
Poskytovatel je oprávněn požadovat od zákazníka doplnění informací nezbytných pro poskytnutí služeb. V případě, že zákazník požadované informace neposkytne, je poskytovatel oprávněn odmítnout objednávku nebo odstoupit od smlouvy.
Smlouva je uzavřena okamžikem, kdy poskytovatel potvrdí zákazníkovi přijetí objednávky, nebo okamžikem podpisu samostatné smlouvy oběma smluvními stranami.
Ceny služeb jsou uvedeny v ceníku na webových stránkách poskytovatele nebo jsou stanoveny individuálně na základě požadavků zákazníka. Poskytovatel není plátcem DPH, ceny jsou tedy konečné.
Poskytovatel je oprávněn požadovat před zahájením prací zálohu ve výši až 50 % z celkové ceny služeb. Zbývající část ceny je zákazník povinen uhradit po dokončení a předání díla, není-li dohodnuto jinak.
Poskytovatel nabízí možnost rozložení platby do 10 měsíčních bezúročných splátek. Podmínky splátkového kalendáře jsou vždy stanoveny individuálně.
Platba za služby může být provedena bankovním převodem na účet poskytovatele nebo jiným způsobem dohodnutým mezi poskytovatelem a zákazníkem.
V případě prodlení zákazníka s úhradou ceny je poskytovatel oprávněn účtovat zákazníkovi úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý den prodlení.
Termín dodání služeb je stanoven v objednávce nebo v samostatné smlouvě. Poskytovatel se zavazuje dodržet sjednaný termín, pokud mu zákazník poskytne potřebnou součinnost.
V případě, že zákazník neposkytne poskytovateli potřebnou součinnost, prodlužuje se termín dodání o dobu, po kterou zákazník neposkytoval součinnost.
Dílo je považováno za dokončené a předané okamžikem, kdy poskytovatel oznámí zákazníkovi, že dílo je dokončeno a připraveno k užívání, a zpřístupní mu ho. Zákazník je povinen dílo převzít a zkontrolovat jeho funkčnost a soulad s objednávkou.
Pokud zákazník zjistí vady díla, je povinen je bez zbytečného odkladu oznámit poskytovateli. Poskytovatel je povinen vady odstranit v přiměřené lhůtě.
Poskytovatel je povinen:
Zákazník je povinen:
Poskytovatel je oprávněn uvádět zákazníka v seznamu svých referencí, pokud se strany nedohodnou jinak.
Zákazník bere na vědomí, že poskytovatel je autorem díla ve smyslu autorského zákona a má k dílu autorská práva. Zákazník získává licenci k užití díla v rozsahu nezbytném pro naplnění účelu smlouvy. Licence je nevýhradní, časově a územně neomezená.
Poskytovatel odpovídá za to, že služby budou poskytnuty v souladu s objednávkou a těmito obchodními podmínkami. Poskytovatel poskytuje na dílo záruku v délce 12 měsíců od předání díla, pokud není dohodnuto jinak.
Záruka se nevztahuje na vady způsobené nesprávným užíváním díla, zásahem třetí osoby nebo vyšší mocí.
V případě výskytu vady je zákazník povinen tuto vadu bez zbytečného odkladu oznámit poskytovateli. Oznámení vady musí obsahovat popis vady a způsob, jakým se vada projevuje.
Poskytovatel je povinen vyjádřit se k reklamaci do 5 pracovních dnů od jejího obdržení a navrhnout způsob řešení. Poskytovatel je povinen odstranit vadu v přiměřené lhůtě, nejpozději však do 30 dnů od oznámení vady, pokud se strany nedohodnou jinak.
Zákazník, který je spotřebitelem, má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření smlouvy. Pro odstoupení od smlouvy může zákazník využít vzorový formulář, který je k dispozici na webových stránkách poskytovatele, není to však povinné.
Právo na odstoupení od smlouvy však zákazník nemá v případě, že služby byly poskytnuty s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
Poskytovatel je oprávněn odstoupit od smlouvy v případě, že zákazník neposkytne potřebnou součinnost ani po písemné výzvě s přiměřenou lhůtou k nápravě, nebo v případě, že zákazník je v prodlení s úhradou ceny nebo její části po dobu delší než 30 dnů.
V případě odstoupení od smlouvy jsou strany povinny vrátit si vzájemně poskytnutá plnění. Poskytovatel je oprávněn požadovat úhradu poměrné části ceny za již poskytnuté služby.
Poskytovatel zpracovává osobní údaje zákazníka v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (GDPR) a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.
Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v dokumentu Zásady ochrany osobních údajů, který je dostupný na webových stránkách poskytovatele.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění na webových stránkách poskytovatele. Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto obchodní podmínky změnit. Změna obchodních podmínek je účinná dnem jejich zveřejnění na webových stránkách poskytovatele.
Právní vztahy mezi poskytovatelem a zákazníkem se řídí právním řádem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Případné spory mezi poskytovatelem a zákazníkem budou řešeny přednostně dohodou. Pokud nedojde k dohodě, budou spory řešeny u příslušného soudu České republiky.
Zákazník, který je spotřebitelem, má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).
Pokud se některé ustanovení těchto obchodních podmínek stane neplatným nebo neúčinným, zůstávají ostatní ustanovení platná a účinná.
Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 2. dubna 2025.